Тренінги у 2018 році

Про реєстрацію на тренінги у 2018 році

Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти повідомляє про те, що відкрито попередню реєстрацію педагогічних працівників Запорізької області на навчальні тренінги у 2018 році за напрямами:

  • тренінги з ІКТ;
  • тренінги з інклюзивної освіти;
  • тренінги психолого-педагогічного спрямування.

Інформація збирається для планування даного виду підвищення кваліфікації на 2018 рік. Дату та місце проведення тренінгу буде повідомлено додатково.

Реєстраційні форми закриваються 02.10.2017.

Звертаємо вашу увагу, що участь у тренінгах є добровільною і безкоштовною.

Перед початком реєстрації рекомендуємо ознайомитись з описом пропонованих тренінгів за посиланням https://drive.google.com/open?id=0BzoZ8CCOgkHeejU3UGxYRHlJSHc та узгодити попередню участь в тренінгу з керівництвом Вашого навчального закладу.

Для реєстрації педагогічному працівнику необхідно перейти за посиланням https://sites.google.com/site/nnczoippo/treningi-2018 та заповнити відповідні он-лайн форми. Консультації з питань реєстрації можна отримати у навчальному відділі Інституту (телефон (061) 233-40-91, e-mail nnc.zoippo@gmail.com, контактна особа Савіч Ірина Олександрівна).

За консультацією щодо змісту навчання на тренінгах звертатися до відповідних підрозділів Інституту.

Розклад тренінгів:           Завантажити документ

Переглянути розклад:
Пропозиції тренінгів на 2018 рік
Структурний підрозділ Тематика тренінгу Кількість днів Кількість годин Категорія учасників Обгрунтування (реквізити документів) Тренер (орієнтовно)
1 Кафедра інформатики та інформаційних технологій в освіті Графічний дизайн 2+1 очно - дистанційно 120 Вчителі інформатики Рішення колегії МОН України від 22.06.2017 року «Про типові навчальни плани для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів», ІНФОРМАТИКА. Навчальна програма вибірково-обов’язкового курсу для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту) - 2018/19 н.р. Собакар О.О.
2 Кафедра інформатики та інформаційних технологій в освіті Комп'ютерна анімація 2+1 очно - дистанційно 120 Вчителі інформатики Рішення колегії МОН України від 22.06.2017 року «Про типові навчальни плани для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів», ІНФОРМАТИКА. Навчальна програма вибірково-обов’язкового курсу для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту) - 2018/19 н.р. Чернікова Л.А.
3 Кафедра інформатики та інформаційних технологій в освіті Тривимірне моделювання 2+1 очно - дистанційно 120 Вчителі інформатики Рішення колегії МОН України від 22.06.2017 року «Про типові навчальни плани для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів», ІНФОРМАТИКА. Навчальна програма вибірково-обов’язкового курсу для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту) - 2018/19 н.р. Назаренко Д.А.
4 Кафедра інформатики та інформаційних технологій в освіті Основи інженерної графіки 2+1 очно - дистанційно 120 Вчителі інформатики Рішення колегії МОН України від 22.06.2017 року «Про типові навчальни плани для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів», ІНФОРМАТИКА. Навчальна програма вибірково-обов’язкового курсу для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту) - 2018/19 н.р. Телятник К.В.
5 Кафедра інформатики та інформаційних технологій в освіті Математичні основи інформатики 2+1 очно - дистанційно 120 Вчителі інформатики Рішення колегії МОН України від 22.06.2017 року «Про типові навчальни плани для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів», ІНФОРМАТИКА. Навчальна програма вибірково-обов’язкового курсу для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту) - 2018/19 н.р. Давидовський М.В.
6 Кафедра інформатики та інформаційних технологій в освіті Інформаційна безпека 2+1 очно - дистанційно 120 Вчителі інформатики Рішення колегії МОН України від 22.06.2017 року «Про типові навчальни плани для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів», ІНФОРМАТИКА. Навчальна програма вибірково-обов’язкового курсу для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту) - 2018/19 н.р. Сокол І.М.
7 Кафедра інформатики та інформаційних технологій в освіті Веб-технології 2+1 очно - дистанційно 120 Вчителі інформатики Рішення колегії МОН України від 22.06.2017 року «Про типові навчальни плани для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів», ІНФОРМАТИКА. Навчальна програма вибірково-обов’язкового курсу для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту) - 2018/19 н.р. Сокол І.М.
8 Кафедра інформатики та інформаційних технологій в освіті Основи електронного документообігу 2+1 очно - дистанційно 120 Вчителі інформатики Рішення колегії МОН України від 22.06.2017 року «Про типові навчальни плани для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів», ІНФОРМАТИКА. Навчальна програма вибірково-обов’язкового курсу для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту) - 2018/19 н.р. Собакар О.О.
9 Кафедра інформатики та інформаційних технологій в освіті Бази даних 2+1 очно - дистанційно 120 Вчителі інформатики Рішення колегії МОН України від 22.06.2017 року «Про типові навчальни плани для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів», ІНФОРМАТИКА. Навчальна програма вибірково-обов’язкового курсу для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту) - 2018/19 н.р. Швець Ю.О.
10 Кафедра інформатики та інформаційних технологій в освіті Комп'ютерна верстка та видавничі системи 2+1 очно - дистанційно 120 Вчителі інформатики Рішення колегії МОН України від 22.06.2017 року «Про типові навчальни плани для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів», ІНФОРМАТИКА. Навчальна програма вибірково-обов’язкового курсу для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту) - 2018/19 н.р. Давидовський М.В.
11 Кафедра інформатики та інформаційних технологій в освіті Формальна логіка 2+1 очно - дистанційно 120 Вчителі інформатики Рішення колегії МОН України від 22.06.2017 року «Про типові навчальни плани для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів», ІНФОРМАТИКА. Навчальна програма вибірково-обов’язкового курсу для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту) - 2018/19 н.р. Телятник К.В.
12 Кафедра інформатики та інформаційних технологій в освіті Основи бізнес інформатики 2+1 очно - дистанційно 120 Вчителі інформатики Рішення колегії МОН України від 22.06.2017 року «Про типові навчальни плани для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів», ІНФОРМАТИКА. Навчальна програма вибірково-обов’язкового курсу для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту) - 2018/19 н.р. Швець Ю.О.
13 Кафедра інформатики та інформаційних технологій в освіті Комп'ютерна музика та цифрова обробка звуку 2+1 очно - дистанційно 120 Вчителі інформатики Рішення колегії МОН України від 22.06.2017 року «Про типові навчальни плани для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів», ІНФОРМАТИКА. Навчальна програма вибірково-обов’язкового курсу для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту) - 2018/19 н.р. Назаренко Д.А.
14 Кафедра інформатики та інформаційних технологій в освіті Креативне програмування 2+1 очно - дистанційно 120 Вчителі інформатики Рішення колегії МОН України від 22.06.2017 року «Про типові навчальни плани для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів», ІНФОРМАТИКА. Навчальна програма вибірково-обов’язкового курсу для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту) - 2018/19 н.р. Швець Ю.О.
16 Кафедра інформатики та інформаційних технологій в освіті Впровадження квест-технології в освітній процес 60 (дистанційно) 50 Вчителі інформатики Національна стратегія розвитку освіти в Україні 2012–2021 роки, Формування та розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності педагогів 2014-2020 Сокол І.М.
17 Кафедра інформатики та інформаційних технологій в освіті Використання інтерактивний засобів навчання 60 (дистанційно) 60 педагогічні працівники області Національна стратегія розвитку освіти в Україні 2012–2021 роки, Формування та розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності педагогів 2014-2021 Телятник К.В.
18 Кафедра інформатики та інформаційних технологій в освіті Актуальні питання інформатизаціії освіти 5 40 відповідальні за інформатизацію (райони, ОТГ) Національна стратегія розвитку освіти в Україні 2012–2021 роки, Формування простору відкритої освіти Запорізького регіону Телятник К.В.
19 Кафедра інформатики та інформаційних технологій в освіті Актуальні питання інформатизаціії освіти 3 24 відповідальні за інформатизацію (інтернати) Національна стратегія розвитку освіти в Україні 2012–2021 роки, Формування простору відкритої освіти Запорізького регіону Телятник К.В.
20 Кафедра інформатики та інформаційних технологій в освіті Інформаційно-комунікаційне освітнє середовище початкової школи 5 50 Вчителі початкової школи Національна стратегія розвитку освіти в Україні 2012–2021 роки, Формування простору відкритої освіти Запорізького регіону Іванісова С.І.
21 Кафедра інформатики та інформаційних технологій в освіті Використання платформи Moodle у навчальному процесі 60 (дистанційно) 120 педагогічні працівники області Рішення колегії ЗОДА від 24.06.2015 року «Про формування простору відкритої освіти Запорізького регіону» (п.3.5, 3.6, 4.1, 4.4, 4.7) Швець Ю.О.
22 Кафедра інформатики та інформаційних технологій в освіті Основи програмування апаратної платформи Arduino 3 80 педагогічні працівники області Лист ІМЗО від 31.08.2015 №2.1/10-14 “Про впровадження напрямків STEM-освіти” Іванов С.А.
23 Кафедра інформатики та інформаційних технологій в освіті Основи комп'ютерного тестування 5 50 (очно-дистанційно) педагогічні працівники області Чернікова Л.А.
24 Кафедра андрагогіки Педагогіка партнерства в сучасному навчальному закладі 2 16 педагогічні працівники закладів професійної освіти, вчителі Концепція нової української школи ухвалена рішенням колегії МОН від 27.10.2016; Закон України "Про освіту" Бабкова О.О., Приходько В. М.
25 Кафедра андрагогіки Тьюторство як ефективна форма взаємодії педагогів та учнів в освітньому процесі ПТНЗ, коледжів 2 16 педагогічні працівники Багатопрофільного центру ПТО ( м. Токмак)та Василівського професійного ліцею (на базі м. Токмак) Наказ Міністерства освіти і науки України № 730 від 30.06.2016 р. " Про проведення всеукраїнського експерименту з упровадження науково-педагогічного проекту "Школа тьюторської майстерності" Концепція науково-педагогічного проекту "Школа тюторської майстерності" (додаток № 1 до наказу Наказ Міністерства освіти і науки України № 730 від 30.06.2016 р. " Про проведення всеукраїнського експерименту з упровадження науково-педагогічного проекту "Школа тьюторської майстерності" Присяжнюк Ю.С., Попкова Є.І., Науменко М.П.
26 Кафедра андрагогіки Тьюторство як ефективна форма взаємодії педагогів та учнів в освітньому процесі ПТНЗ, коледжів 2 16 педагогічні працівники закладів професійно-технічної освіти (на базі Дніпрорудненського професійного ліцею ) Наказ Міністерства освіти і науки України № 730 від 30.06.2016 р. " Про проведення всеукраїнського експерименту з упровадження науково-педагогічного проекту "Школа тьюторської майстерності" Концепція науково-педагогічного проекту "Школа тюторської майстерності" (додаток № 1 до наказу Наказ Міністерства освіти і науки України № 730 від 30.06.2016 р. " Про проведення всеукраїнського експерименту з упровадження науково-педагогічного проекту "Школа тьюторської майстерності" Присяжнюк Ю.С., Попкова Є.І., Науменко М.П.
27 Кафедра андрагогіки Тьюторство як ефективна форма взаємодії педагогів та учнів в освітньому процесі ПТНЗ, коледжів 2 16 педагогічні працівники закладів професійно-технічної освіти (на базі Бердянського машинобудівного професійного ліцею) Наказ Міністерства освіти і науки України № 730 від 30.06.2016 р. " Про проведення всеукраїнського експерименту з упровадження науково-педагогічного проекту "Школа тьюторської майстерності" Концепція науково-педагогічного проекту "Школа тюторської майстерності" (додаток № 1 до наказу Наказ Міністерства освіти і науки України № 730 від 30.06.2016 р. " Про проведення всеукраїнського експерименту з упровадження науково-педагогічного проекту "Школа тьюторської майстерності" Присяжнюк Ю.С., Приходько В.М.
28 Кафедра андрагогіки Тьюторство як ефективна форма взаємодії педагогів та учнів в освітньому процесі ПТНЗ, коледжів 2 16 педагогічні працівники закладів професійно-технічної освіти (на базі Запорізького вищого індустріально-політехнічного училища) Наказ Міністерства освіти і науки України № 730 від 30.06.2016 р. " Про проведення всеукраїнського експерименту з упровадження науково-педагогічного проекту "Школа тьюторської майстерності" Концепція науково-педагогічного проекту "Школа тюторської майстерності" (додаток № 1 до наказу Наказ Міністерства освіти і науки України № 730 від 30.06.2016 р. " Про проведення всеукраїнського експерименту з упровадження науково-педагогічного проекту "Школа тьюторської майстерності" Приходько В.М., Присяжнюк Ю.С., Попкова Є.І.
29 Кафедра андрагогіки Тьюторство як ефективна форма взаємодії педагогів та учнів в освітньому процесі ПТНЗ, коледжів 2 16 педагогічні працівники закладів професійно-технічної освіти (на базі Запорізького машинобудівного вищого професійного училища) Наказ Міністерства освіти і науки України № 730 від 30.06.2016 р. " Про проведення всеукраїнського експерименту з упровадження науково-педагогічного проекту "Школа тьюторської майстерності" Концепція науково-педагогічного проекту "Школа тюторської майстерності" (додаток № 1 до наказу Наказ Міністерства освіти і науки України № 730 від 30.06.2016 р. " Про проведення всеукраїнського експерименту з упровадження науково-педагогічного проекту "Школа тьюторської майстерності" Приходько В.М., Присяжнюк Ю.С., Попкова Е.І.
30 Кафедра андрагогіки Професійна мобільність педагога : освіта протягом життя 2 16 педагогічні працівники Біленківської ОТГ Угода про співпрацю КЗ ЗОІППО ЗОР та Біленківської ОТГ Присяжнюк Ю.С., Попкова Є.І., Науменко М.П.
31 Кафедра андрагогіки Соціальне партнерство як елемент дуальної системи навчання 2 16 педагогічні працівники ПТНЗ Концепція нової української школи ухвалена рішенням колегії МОН від 27.10.2016; Закон України "Про освіту", Закон України «Про професійну освіту», Дорожня карта освітньої реформи 2015-2015 р. Бабкова О.О., Приходько В. М.
32 Кафедра андрагогіки Внутрішній моніторинг якості освітньої діяльності ПТНЗ 2 16 керівники ПТНЗ, заступники керівників ПТНЗ Наказ МОН України від 17.07.2013 № 995 "Деякі питання моніторингу якості загальної середньої осавіти"; наказ МОН України від 10.10.2013 № 1412 "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки від 17.07.2013 № 995"; Постанова КМУ №1283 від 14 грудня 2011 року "Про затвердження Порядку проведення моніторингу якості освіти", Постанова КМУ від 08.07.2015 № 533 "Про затвердження порядку здійснення ЗНО та моніторингу якості освіти", Дорожня карта освітньої реформи 2015-2015 р. Приходько В.М., Бабкова О.О.
33 Кафедра андрагогіки Технолгія формувального оцінювання в системі освіти 2 16 педагогічні працівники ПТНЗ Концепція нової української школи ухвалена рішенням колегії МОН від 27.10.2016 Приходько В.М., Бабкова О.О.
34 Кафедра дошкільної освіти Компетентнісний підхід до розвитку мовлення дітей дошкільного віку 2 16 вихователі ДНЗ міст, районів та ОТГ Базовий компонент дошкільної освіти; Концепція розвитку "Нової школи"; Закон про освіту (2017 р.) Погрібняк Н.В.
35 Кафедра дошкільної освіти "Садочок - простір дружній до дитини. Лялька як персона". Створення безпечного інклюзивного середовища в ДНЗ 2 16 педагоги ДНЗ міст, районів та ОТГ Програма «Сприяння соціальній згуртованості та інтеграції внутрішньо переміщених осіб на сході Україні» Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) та ВФ "Крок за кроком" Байєр О.М.
36 Кафедра дошкільної освіти Використання інформаційно-комунікативних технологій в управлінській діяльності керівника ДНЗ 3 24 керівники ДНЗ міст, районів та ОТГ Національна стратегія розвитку інформаційного суспільства в Україні на період до 2021 року. Програма розвитку освіти і науки Запорізької області на 2018-2022 рок Шульга Л.М.
37 Кафедра дошкільної освіти Економічна освіта дітей дошкільного віку в ДНЗ 2 16 Вихователі-методисти, вихователі ДНЗ міст, районів та ОТГ Базовий компонент дошкільної освіти; Концепція розвитку "Нової школи"; Закон про освіту (2017 р.); Лист МОН від 13.06.2017 р. №1/9-322 Погрібняк Н.В. Варецька О.В.
38 Кафедра дидактики та методик навчання природничо-математичних дисциплін Сучасні технології освіти: змішане навчання 5 40 вчителі ЗНЗ (середньої та старшої школи) КОНЦЕПЦІЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ МОН 27/10/2016 с.28 "Новий базовий Закон “Про освіту” вперше запроваджує на зако- нодавчому рівні розмаїття форм здобуття освіти. Законопроект передбачає дистанційну, мережеву, змішану форми здобуття осві- ти в інституціях, екстернатну і сімейну (домашню) форми індиві- дуальної освіти, педагогічний патронат з належним визнанням результатів такого навчання" http://mon.gov.ua/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8%202016/12/05/konczepcziya.pdf 1 тренер - Васильченко Л.В., 2 тренер - викладач кафедри ІТО
39 Кафедра дидактики та методик навчання природничо-математичних дисциплін Проведення фізичного експерименту засобами цифрових лабораторій 3 24 вчителі фізики та астрономії КОНЦЕПЦІЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/ua-sch-2016/konczepcziya.html 1 тренер - Васильченко Л.В., 2 тренер - викладач ЗНЗ на базі якого встановлено обладнання
40 Кафедра дидактики та методик навчання природничо-математичних дисципдлін Електронні засоби навчання в роботі вчителя екології 1+1 очно-дистанційно 40 вчителі, які викладають курси екологічної спрямованості КОНЦЕПЦІЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ МОН 27/10/2016 ; Наказ ОблУОН ЗОДА від 12.07.2011 №536 Про продовження реалізації Регіонального освітнього проекту «Формування та розвиток ІТ- компетентності вчителів» Савіч І.О.
41 Кафедра дидактики та методик навчання природничо-математичних дисциплін Стереометрія - побудова перерізів, пошук кутів і відстаней (для вчителів, що викладають математику у старшій школі) 2 16 ауд/ 10 самост.=26 вчителі математики «Програма розвитку освіти Запорізької області на 2017-2021 роки» к.п.н., доцент Склярова І.О.
42 Кафедра дидактики та методик навчання природничо-математичних дисциплін Створення дидактичних матеріалів та просторових моделей в інтерактивному середовищі («Живая геометрия», GeoGebra) 2 16 ауд/ 10 самост.=26 вчителі математики «Програма розвитку освіти Запорізької області на 2017-2021 роки» к.п.н., доцент Склярова І.О.
43 Кафедра дидактики та методик навчання природничо-математичних дисциплін Основи теорії подільності (для вчителів, що викладають математику у 8 класі за програмою поглибленого вивчення) 2 16 ауд/ 10 самост.=26 вчителі математики «Програма розвитку освіти Запорізької області на 2017-2021 роки» к.п.н., доцент Склярова І.О.
44 Кафедра дидактики та методик навчання природничо-математичних дисциплін Олімпіадна математика для 5-6 класів (олімпіадна математика) 2 16 ауд/ 10 самост.=26 вчителі математики «Програма розвитку освіти Запорізької області на 2017-2021 роки» к.ф.-м.н, доцент Зіновєєв І.В. або к.п.н., доцент Склярова І.О.
45 Кафедра дидактики та методик навчання природничо-математичних дисциплін Паркети, розрізання, розфарбування (олімпіадна математика) 2 16 ауд/ 10 самост.=26 вчителі математики «Програма розвитку освіти Запорізької області на 2017-2021 роки» к.ф.-м.н, доцент Зіновєєв І.В.
46 Кафедра дидактики та методик навчання природничо-математичних дисциплін Ціла та дробова частини числа (олімпіадна математика) 2 16 ауд/ 10 самост.=26 вчителі математики «Програма розвитку освіти Запорізької області на 2017-2021 роки» к.т.н, доцент Тітова О.М. або к.п.н., доцент Склярова І.О.
47 Кафедра дидактики та методик навчання природничо-математичних дисциплін Завдання з параметрами (для вчителів, що викладають математику програмою поглибленого вивчення або готує учнів до ЗНО) 3 24 ауд/ 10 самост.=34 вчителі математики «Програма розвитку освіти Запорізької області на 2017-2021 роки» к.п.н., доцент Склярова І.О.
48 Кафедра менеджменту освіти та психології «Профілактика та корекція професійних деформацій особистості» 2 16 практичні психологи Концепція нової української школи (на основі базового закону “Про освіту” (№ 3491-д від 04.04.2016) (http://mon.gov.ua/activity/ education/zagalna-serednya/ ua-sch-2016/ konczepcziya.html) Чемодурова Ю.М.
49 Кафедра менеджменту освіти та психології «Протидія торгівлі людьми в Україні» 2 16 педагогічні працівники Лист ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» від 15.05.2017 № 21.1/10-582 «Про виконання Державної соціальної Програми протидії торгівлі людьми на період до 2020 року» Чемодурова Ю.М.
50 Кафедра менеджменту освіти та психології "Сучасні методи та форми профорієнтаційної роботи в школі" 2 16 педагогічні працівники, що викладають профорієнтаційні курси за вибором Концепція державної системи професійної орієнтації населення (від 17.09.2008 № 842, зі змінами затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 9.08.2017 № 561 ); наказ ДОН Запорізької облдерж адміністрації "Про впровадження Проекту "StarProfi Обирай Вирішуй. Дій" (від 12.05.2017 № 0385) Бабко Т.М.
51 Кафедра менеджменту освіти та психології «Розвиток соціальної згуртованості суб’єктів освітнього процесу» 3 24 представники адміністрацій шкіл Всеукраїнський проект «Розвиток соціальної згуртованості суб’єктів освітнього процесу» (наказ Міністерства освіти та науки України від 5.08.2016 № 951) Ястребова В.Я. Бабко Т.М. Афанасьєва Т.О.
53 Кафедра менеджменту освіти та психології Тимбілдінг (командоутворення) в управлінні педагогічним колективом 2 16 керівники навчальних закладів Наказ МОН України від 08.08.2017 №1127 "Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки України щодо розвитку психологічної служби системи освіти України на період до 2020 року" (пп. 5.3.) Афанасьєва Т.О., Гревцева Є.О.
54 Кафедра менеджменту освіти та психології Формування комунікативної і конфліктологічної компете- нтності керівника навчального закладу 2 16 керівники навчальних закладів Наказ МОН України від 08.08.2017 №1127 "Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки України щодо розвитку психологічної служби системи освіти України на період до 2020 року" (пп. 5.3.) Афанасьєва Т.О., Гревцева Є.О.
55 Кафедра менеджменту освіти та психології Базові навички медіатор в навчальному закладі. 2 24 практичні психологи, соціальні педагоги, заступники директорів, методисти, вчителі Лист МОН про впровадження шкільних служб порозуміння у навчальних закладах (28.12.16 №1/9 - 681) Афанасьєва Т.О.
56 Кафедра менеджменту освіти та психології Базові навички медіатор в навчальному закладі. 5 120 практичні психологи, соціальні педагоги, заступники директорів, методисти, вчителі Лист МОН про впровадження шкільних служб порозуміння у навчальних закладах (28.12.16 №1/9 - 681) Афанасьєва Т.О.
57 Кафедра менеджменту освіти та психології Балінтовська група (для практичних психологів та соціальних педагогів) 10 (4 часа раз в две недели) 40 практичні психологи, соціальні педагоги Наказ МОН України від 08.08.2017 №1127 "Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки України щодо розвитку психологічної служби системи освіти України на період до 2020 року" Афанасьєва Т.О., Чемодурова Ю.М.
58 Кафедра менеджменту освіти та психології Проектний менеджмент 3 24 Керівники ЗНЗ ОТГ Проект Закону про внесення змін до Конституції України (щодо децентралізації влади) №2217а від 01.07.2015; Постанова кабінетів міністрів "Про затвердження Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2020 року" від 6 серпня 2014 р. № 385 Ястребова В.Я.
59 Кафедра менеджменту освіти та психології Організаційний розвиток освітнього закладу 3 24 команда освітнього закладу Закон України "Про освіту" (проект № 3491-д), прийнятий 05.09.2017 р. Перцова Н.І., Гура О.І., Гура Т.Є.
60 Кафедра менеджменту освіти та психології Організаційний розвиток освітнього закладу 2 16 команда освітнього закладу Закон України "Про освіту" (проект № 3491-д), прийнятий 05.09.2017 р. Перцова Н.І., Гура О.І., Гура Т.Є.
61 Кафедра початкової освіти Нова українська початкова школа 4 40 учителі початкової школи, які в 2018 році будуть працювати в перших класах Концепція "Нова українська школа" Нікулочкіна О.В., викладачі й методисти кафедри початкової освіти, тренери, які пройшли навчання в ЗОІППО
62 Кафедра початкової освіти Нова українська початкова школа: управлінський аспект 1 10 заступники директорів з проблем початкової освтіи Концепція "Нова українська школа" Нікулочкіна О.В., викладачі й методисти кафедри початкової освіти, тренери, які пройшли навчання в ЗОІППО
63 Кафедра початкової освіти Інноваційні освітні проекти в початковій школі 5 40 учителі початкової школи Наказ МОН України №1439 від 04. 12. 2014 р. "Про завершення апробації навчально-методичного забезпечення початкової школи за науково-педагогічним проектом «Інтелект України»… Наказ МОН України № 905 від 06.08.2014 "Про завершення дослідно-експериментальної роботи за науково-педагогічним проектом «Росток» у початковій школі та впровадження педагогічної технології «Росток» у загальноосвітніх навчальних закладах" Андрющенко О.О., Покрова С.В., Петрик О.В.
64 Кафедра початкової освіти Початки економіки 5 40 учителі початкових класів, інших категорій, які викладають курс "Початки економіки" Варецька О.В.
65 Кафедра реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя Теорія та методика фізичного виховання 5 40 Учителі початкових класів, які викладають предмет "Фізична культура" Наказ МОН України від 14.12.2005 "Про вдосконалення роботи з фізичного виховання в навчальних закладах України" (5. Ректорам і директорам обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти запровадити з 2006 року викладання спеціального курсу з теорії та методики фізичного виховання в обсязі не менше 36 год. для вчителів початкової школи) Аксьонова О.П.
66 Кафедра реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя Школа розумного руху: інноваційна технологія з фізичного виховання дітей і підлітків 3 24 Інструктори з фізичного виховання, вихователі ДНЗ, учителі фізичної культури (1-9 класи) Концепція Нової українскої школи "Освітню діяльність буде організовано з урахуванням навичок XXI століття відповідно до індивідуальних стилів, темпу, складності та навчальних траєкторій учнів: від комунікативних типів завдань (знайти спільну мову з друзями, учителями, однокласниками, батьками, прйомими людьми) до творчих (креативно-інноваційних)" Аксьонова О.П.
67 Кафедра реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя Чирлідинг на уроках фізичної культури 20.02-22.02.2018 24 Учителі фізичної культури (5-11 класи) Лист МОН України № 1/9 - 462 від 01.09.2017 Трененр - автор: Боляк А.А. (Всеукраїнська Федерація чирлідингу). Керівник: Аксьонова О.П.
68 Кафедра реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя Методика викладання предмета «Основи здоров’я» у початковій школі на засадах розвитку життєвих навичок 5 40 Вчителі, які викладають основи здоров’я у початкових класах Загальнодержавна цільова соціальна програма протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу на 2014-2018 роки Півненко Ю.В.
69 Кафедра реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя Методика викладання тренінгового курсу«Вчимося жити разом» у 1-4 класах 3 24 Вчителі, які викладають основи здоров’я у початкових класах Наказ Міністерства освіти і науки України "Про затвердження плану заходів на 2017 рік з реалізації спільного проекту "Вчимося жити разом" №624 від 21.04.2018 Наказ Департаменту освіти і науки Запорізької ОДА "Про затвердження регіонального плану заходів на 2017 рік з реалізації спільного проекту «Вчимося жити разом» у Запорізькій області" від 26.05.2017 №0429 Півненко Ю.В.
70 Кафедра реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя Методика викладання тренінгового курсу«Вчимося жити разом» у 5-9 класах 3 24 Вчителі основ здоров’я Наказ Міністерства освіти і науки України "Про затвердження плану заходів на 2017 рік з реалізації спільного проекту "Вчимося жити разом" №624 від 21.04.2018 Наказ Департаменту освіти і науки Запорізької ОДА "Про затвердження регіонального плану заходів на 2017 рік з реалізації спільного проекту «Вчимося жити разом» у Запорізькій області" від 26.05.2017 №0429 Півненко Ю.В.
71 Кафедра реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя Впровадження квест-технології в освітній процес 5 50 Вчителі основ здоров’я Національна стратегія розвитку освіти в Україні 2012–2021 роки Формування та розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності педагогів 2014-2019 Сокол І.М., Півненко Ю.В.
72 Кафедра реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя Тренінг з підготовки наставників інклюзивного навчання 5 40 по 1 представнику від районів, міст, ОТГ Наказ МОН від 15.07.2016 № 836 "Про проведення науково-педагогічного експерименту "Розвиток інклюзивного освітнього середовища в Запорізькій області"; розпорядження голови обласної державної адміністрації від 01.06.2016 №324 "Про впровадження інклюзивного навчання у закладах освіти області" Лупінович С.М., Луценко І.В.
73 Кафедра реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя Тренінг з підготовки наставників корпоративного навчання (створення в інклюзивному закладі команди супроводу) 5 40 по 1 представнику від інклюзивного закладу (ДНЗ, ЗНЗ) Наказ МОН від 15.07.2016 № 836 "Про проведення науково-педагогічного експерименту "Розвиток інклюзивного освітнього середовища в Запорізькій області"; розпорядження голови обласної державної адміністрації від 01.06.2016 №324 "Про впровадження інклюзивного навчання у закладах освіти області" Лупінович С.М., Луценко І.В.
74 Кафедра реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя Психолого-педагогічний супровід дітей з порушеннями опорно-рухового апарату 3 24 по 1 представнику від інклюзивного закладу (ДНЗ, ЗНЗ) Наказ МОН від 15.07.2016 № 836 "Про проведення науково-педагогічного експерименту "Розвиток інклюзивного освітнього середовища в Запорізькій області"; розпорядження голови обласної державної адміністрації від 01.06.2016 №324 "Про впровадження інклюзивного навчання у закладах освіти області" Волошина Т.А., Лупінович С.М.
75 Кафедра реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя Психолого-педагогічний супровід дітей з порушеннями зору 3 24 по 1 представнику від інклюзивного закладу (ДНЗ, ЗНЗ) Наказ МОН від 15.07.2016 № 836 "Про проведення науково-педагогічного експерименту "Розвиток інклюзивного освітнього середовища в Запорізькій області"; розпорядження голови обласної державної адміністрації від 01.06.2016 №324 "Про впровадження інклюзивного навчання у закладах освіти області" Волошина Т.А., Лупінович С.М.
76 Кафедра реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя Психолого-педагогічний супровід дітей з розладами аутистичного спектру 3 24 по 1 представнику від інклюзивного закладу (ДНЗ, ЗНЗ) Наказ МОН від 15.07.2016 № 836 "Про проведення науково-педагогічного експерименту "Розвиток інклюзивного освітнього середовища в Запорізькій області"; розпорядження голови обласної державної адміністрації від 01.06.2016 №324 "Про впровадження інклюзивного навчання у закладах освіти області" Волошина Т.А., Лупінович С.М.
77 Кафедра реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя Психолого-педагогічний супровід дітей з порушеннями інтелектуального розвитку 3 24 по 1 представнику від інклюзивного закладу (ДНЗ, ЗНЗ) Наказ МОН від 15.07.2016 № 836 "Про проведення науково-педагогічного експерименту "Розвиток інклюзивного освітнього середовища в Запорізькій області"; розпорядження голови обласної державної адміністрації від 01.06.2016 №324 "Про впровадження інклюзивного навчання у закладах освіти області" Волошина Т.А., Лупінович С.М.
78 Кафедра реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя Психолого-педагогічний супровід дітей з порушеннями слуху (основи жестової мови) 3 24 по 1 представнику від інклюзивного закладу (ДНЗ, ЗНЗ) Наказ МОН від 15.07.2016 № 836 "Про проведення науково-педагогічного експерименту "Розвиток інклюзивного освітнього середовища в Запорізькій області"; розпорядження голови обласної державної адміністрації від 01.06.2016 №324 "Про впровадження інклюзивного навчання у закладах освіти області" Волошина Т.А., Лупінович С.М.
79 Кафедра реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя Психолого-педагогічний супровід дітей з порушеннями мовлення 3 24 по 1 представнику від інклюзивного закладу (ДНЗ, ЗНЗ) Наказ МОН від 15.07.2016 № 836 "Про проведення науково-педагогічного експерименту "Розвиток інклюзивного освітнього середовища в Запорізькій області"; розпорядження голови обласної державної адміністрації від 01.06.2016 №324 "Про впровадження інклюзивного навчання у закладах освіти області" Волошина Т.А., Лупінович С.М.
80 Кафедра реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя Логоритміка 3 24 вчителі-логопеди ЗНЗ, музичні керівники ДНЗ Наказ МОН від 15.07.2016 № 836 "Про проведення науково-педагогічного експерименту "Розвиток інклюзивного освітнього середовища в Запорізькій області"; розпорядження голови обласної державної адміністрації від 01.06.2016 №324 "Про впровадження інклюзивного навчання у закладах освіти області" Волошина Т.А.
81 Кафедра реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя Логопедичний масаж 5 40 вчителі-логопеди ДНЗ, ЗНЗ Наказ МОН від 15.07.2016 № 836 "Про проведення науково-педагогічного експерименту "Розвиток інклюзивного освітнього середовища в Запорізькій області"; розпорядження голови обласної державної адміністрації від 01.06.2016 №324 "Про впровадження інклюзивного навчання у закладах освіти області" Волошина Т.А.
82 Кафедра реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя Профілактика ВІЛ/СНІДу на робочому місці в закладах освіти 3 24 Керівники, заступники керівників, психологи закладів освіти Меморандумом про взаєморозуміння та співпрацю з Проектом Німецького товариства міжнародного співробітництва GIZ «Консультування з ВІЛ/СНІДу та підтримка інституцій» підписаного 04.02.2016 року між Департаментом освіти і науки облдержадміністрації та бюро GIZ в Україні, наказом Департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 23.02.2016 № 0129 «Про впровадження міжнародного проекту «Консультування з ВІЛ/СНІДу та підтримки інституцій» у навчальних закладах Запорізької області». Мінакова І.В. Павленко Л.А.
83 Кафедра реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя Пофілактична програма з ВІЛ/СНІД "Маршрут безпеки" (длч учнів 7-11 кл.) 3 24 Педагоги 7-11класів, вихователі закладів освіти інтернатного типу, викладачі пофтехосвіти, психологи закладів освіти Меморандумом про взаєморозуміння та співпрацю з Проектом Німецького товариства міжнародного співробітництва GIZ «Консультування з ВІЛ/СНІДу та підтримка інституцій» підписаного 04.02.2016 року між Департаментом освіти і науки облдержадміністрації та бюро GIZ в Україні, наказом Департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 23.02.2016 № 0129 «Про впровадження міжнародного проекту «Консультування з ВІЛ/СНІДу та підтримки інституцій» у навчальних закладах Запорізької області». Мінакова І.В. Павленко Л.А.
84 Кафедра реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя Профілактична програма "Захисти себе ВІЛ". (для учнів 7-11 кл.) 3 24 Педагоги 7-11класів, вихователі закладів освіти інтернатного типу, викладачі пофтехосвіти, психологи закладів освіти Загальнодержавна цільова соціальна програма протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу на 2014-2018 роки Мінакова І.В.
85 Кафедра теорії та методики виховання Цифрові музичні інструменти: MIDI-технологія 4 40 вчителі музики, вчителі мистецтва, керівники гуртків, музичні керівники ДНЗ Закон України «Про освіту» № 1060-ХІІ редакція від 19.02.2016; Концепція Нової; Української Школи Концепція художньо-естетичного виховання учня у ЗНЗ Олійник Ю.І.
86 Кафедра теорії та методики виховання Художні технології образотворчого мистецтва: векторна графіка 4 40 вчителі образотворчого, вчителі мистецтва, керівники гуртків, вчителі трудового навчання Закон України «Про освіту» № 1060-ХІІ редакція від 19.02.2016; Концепція Нової; Української Школи Концепція художньо-естетичного виховання учня у ЗНЗ Олійник Ю.І.
87 Кафедра теорії та методики виховання Цифрові музичні інструменти: Digital Sound - цифровий звук 4 40 вчителі музики, вчителі мистецтва, керівники гуртків, музичні керівники ДНЗ Закон України «Про освіту» № 1060-ХІІ редакція від 19.02.2016; Концепція Нової; Української Школи Концепція художньо-естетичного виховання учня у ЗНЗ Олійник Ю.І.
88 Кафедра теорії та методики виховання Художні технології образотворчого мистецтва: растрова графіка 4 40 вчителі образотворчого, вчителі мистецтва, керівники гуртків, вчителі трудового навчання Закон України «Про освіту» № 1060-ХІІ редакція від 19.02.2016; Концепція Нової; Української Школи Концепція художньо-естетичного виховання учня у ЗНЗ Олійник Ю.І.
89 Кафедра теорії та методики виховання Виховання патріотизму засобами художньої культури 3 30 вчителі художньої культури, музичного мистецтва, образотворчого мистецтва, мистецтва, педагоги-організатори, класні керівники Закон України «Про освіту» № 1060-ХІІ редакція від 19.02.2016; Концепція Нової; Української Школи Концепція художньо-естетичного виховання учня у ЗНЗ Олійник Ю.І.
90 Кафедра теорії та методики виховання Формування навчально-виховного середовища загальної мистецтької освіти 3 30 вчителі художньої культури, музичного мистецтва, образотворчого мистецтва, мистецтва Закон України «Про освіту» № 1060-ХІІ редакція від 19.02.2016; Концепція Нової; Української Школи Концепція художньо-естетичного виховання учня у ЗНЗ Олійник Ю.І.
91 Кафедра теорії та методики виховання Реалізація ключових компетентностей для життя на уроках предмету Захист Вітчизни 3 30 вчителі предмету “Захист Вітчизни”, керівники методичних об'єднань, відповідальні особи в районі та об'єднаних територіальних громадах за вивчення предмету. Стратегія національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016 - 2020 роки Президент України; Указ, Стратегія від 13.10.2015 № 580/2015 – Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/580/2015/paran16#n16 2. Концепція національно-патриотичного виховання дітей та молоді 3. Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах 2. Концепція національно-патриотичного виховання дітей та молоді [Електронний ресурс]: наказ МОН України від 16.06.2015 № 641 – Режим доступу: http://mon.gov.ua/usi-novivni/novini/2015/06/16/naczionalno-patriotichne-vixovannya/ 3. Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах [Електронний ресурс]: додаток до Наказу Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 р. № 641 – Режим доступу: http://mon.gov.ua/usi-novivni/novini/2015/06/16/naczionalno-patriotichne-vixovannya/ Стратегія національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016 - 2020 роки Корицький В.Г.
92 Кафедра теорії та методики виховання Вірність і відданість загальнолюдським цінностям як основа національно-патріотичного виховання 3 30 Всі катнгоріі педагогічних працівників Стратегія національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016 - 2020 роки Президент України; Указ, Стратегія від 13.10.2015 № 580/2015 – Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/580/2015/paran16#n16 2. Концепція національно-патриотичного виховання дітей та молоді [Електронний ресурс]: наказ МОН України від 16.06.2015 № 641 – Режим доступу: http://mon.gov.ua/usi-novivni/novini/2015/06/16/naczionalno-patriotichne-vixovannya/ 3. Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах [Електронний ресурс]: додаток до Наказу Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 р. № 641 – Режим доступу: http://mon.gov.ua/usi-novivni/novini/2015/06/16/naczionalno-patriotichne-vixovannya/ Про Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016 - 2020 роки [Електронний ресурс]: Президент України; Указ, Стратегія від 13.10.2015 № 580/2015 – Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/580/2015/paran16#n16 2. Концепція національно-патриотичного виховання дітей та молоді [Електронний ресурс]: наказ МОН України від 16.06.2015 № 641 – Режим доступу: http://mon.gov.ua/usi-novivni/novini/2015/06/16/naczionalno-patriotichne-vixovannya/ 3. Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах [Електронний ресурс]: додаток до Наказу Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 р. № 641 – Режим доступу: http://mon.gov.ua/usi-novivni/novini/2015/06/16/naczionalno-patriotichne-vixovannya/ Стратегія національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016 - 2020 роки Сібіль О.І.
93 Кафедра теорії та методики виховання Реалізація компетентнісного підходу у сучасній технологічній освіті 3 30 вчителі трудового навчання, технологій, майстри виробничого навчання, керівники гуртків технічної творчості Закон України «Про освіту» № 1060-ХІІ редакція від 19.02.2016; Концепція Нової; Української Школи Лукачевич А.Ф.
94 Кафедра філософії та суспільно-гуманітарних дисциплін Реалізація нової програми інтегрованого курсу "російська мова та література" для 10-11 класів: планування та дидактичне забезпечення 2 12 вчителі російської мови та літератури з російською мовою навчання Типовий навчальний план для учнів 10-11 класів (http://mon.gov.ua/usi-novivni/novini/2017/01/16/mon.gov.ua/usi-novivni/novini/2017/01/16/proponuemo-novacziyi-ta-zaproshuemo-do-ob/) Програма "Російська мова та література (інтегрований курс) для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою" (рівень стандарту)(http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/gromadske-obgovorennya-program-10-11x-klasiv.html) Путій Т.М.
95 Кафедра філософії та суспільно-гуманітарних дисциплін Науково-методичний супровід дослідно-експерементальної роботи за Всеукраїнським проектом багатомовної освіти 3 18 координатори проекту, відповідальні від навчальних закладів-учасників проекту наказ МОН України від 08 лютого 2016 року № 95Лист МОН України № 1/11-8270 від 17.08.2017 Путій Т.М.
96 Кафедра філософії та сіспільно-гуманітарних дисциплін Кафедра інформатики Веб-інструментарый вчителя-мовника 5 50 вчителі зарубіжної літератури та російської мови 1. Національна стратегія розвитку освіти в Україні 2012–2021 роки  2. Програма розвитку освіти Запорізької області  3. Формування та розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності педагогів 2014-2019 Путій Т.М.
97 Кафедра філософії та сіспільно-гуманітарних дисциплін Кафедра інформатики Інтернет-сервіси в роботі вчителя історії та правознавства 5 50 вчителі історії, правознавства, курсу "Людина і суспільство" 1. Національна стратегія розвитку освіти в Україні 2012–2021 роки  2. Програма розвитку освіти Запорізької області  3. Формування та розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності педагогів 2014-2019 Сирцова О.М. Сокол І.О.
98 Кафедра філософії та сіспільно-гуманітарних дисциплін Формування національної ідентичності та полікультурної компетентності учнів в системі позакласної роботи 2 16 вчителі історії, правознавства, курсу "Людина і суспільство" 1. Нова українська школа. Конццептуальні засади реформування середньої школи. 2. Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді (затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 р. № 641) Сирцова О.М.
99 Кафедра філософії та сіспільно-гуманітарних дисциплін Як навчати просто та легко (Засоби активізації мисленнєвої діяльності учнів на уроках історії) 3 24 вчителі історії, правознавства, курсів "Людина і суспільство" , "Критичне мислення" 1. Нова українська школа. Конццептуальні засади реформування середньої школи. Сирцова О.М.
100 Кафедра філософії та сіспільно-гуманітарних дисциплін Кафедра інформатики Інтернет-сервіси в роботі вчителя іноземної мови 3 18 вчителі німецької мови 1. Нова українська школа. Конццептуальні засади реформування середньої школи. 2.Рішення про проведення українсько-німецького року мов (Міністерство закордонних справ ФРН, посольсьво Німеччини в Україні та - Goethe-Institut в Україні), березень 2016 рік Чорна В.М., Клименко О.І.
101 Кафедра філософії та сіспільно-гуманітарних дисциплін Зняття мовленнєвого бар'єру в навчанні іноземної мови 2 16 вчителі німецької мови 1. Нова українська школа. Конццептуальні засади реформування середньої школи. 2.Рішення про проведення українсько-німецького року мов (Міністерство закордонних справ ФРН, посольсьво Німеччини в Україні та - Goethe-Institut в Україні), березень 2016 рік Чорна В.М., Пахомова Г.П.
102 Кафедра філософії та суспільно-гуманітарних дисциплін Планування навчального матеріалу з англійської мови для 5-9 класів згідно вимог нової програми 2 12 заступники директорів, керівники РМО, вчителі англійської мови Типовий навчальний план для учнів 5-9 класів (Наказ Міністерства № 834 від 27.08. 2010 «Про затвердження Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеню» зі змінами внесеними наказом МОН України від 29.05.2014 № 657, наказом МОН України від 11.07.2017 № 1015) Програма "Іноземні мови" Халемендик Н.П., БереговаО.А.
103 Кафедра філософії та сіспільно-гуманітарних дисциплін "Англійська мова". А1. Курс для науково-педагогічних та педагогічних працівників КЗ "ЗОІППО"ЗОР 4 години на тиждень 60 науково-педагогічні та педагогічні працівники КЗ "ЗОІППО"ЗОР Згідно з рекомендаціями МОН України (Лист №1/9-120 “Про організацію вивчення гуманітарних дисциплін” від 11.03.2015) у вищому навчальному закладі необхідно створити умови для вивчення англійської мови як мови міжнародного академічного спілкування. Відповідно підвищуються вимоги до науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів, які сьогодні мають володіти зазначеною іноземною мовою на рівні не нижче В2 (Постанова Кабінету міністрів України від 19 серпня 2015 р. № 656 “Деякі питання реалізації статті 54 Закону України “Про вищу освіту”). Берегова О.А.
104 Кафедра філософії та сіспільно-гуманітарних дисциплін "Англійська мова". А2. Курс для науково-педагогічних та педагогічних працівників КЗ "ЗОІППО"ЗОР 4 години на тиждень 96 науково-педагогічні та педагогічні працівники КЗ "ЗОІППО"ЗОР Згідно з рекомендаціями МОН України (Лист №1/9-120 “Про організацію вивчення гуманітарних дисциплін” від 11.03.2015) у вищому навчальному закладі необхідно створити умови для вивчення англійської мови як мови міжнародного академічного спілкування. Відповідно підвищуються вимоги до науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів, які сьогодні мають володіти зазначеною іноземною мовою на рівні не нижче В2 (Постанова Кабінету міністрів України від 19 серпня 2015 р. № 656 “Деякі питання реалізації статті 54 Закону України “Про вищу освіту”). Берегова О.А.
105 Кафедра філософії та сіспільно-гуманітарних дисциплін "Англійська мова". В1. Курс для науково-педагогічних та педагогічних працівників КЗ "ЗОІППО"ЗОР 4 години на тиждень 96 науково-педагогічні та педагогічні працівники КЗ "ЗОІППО"ЗОР Згідно з рекомендаціями МОН України (Лист №1/9-120 “Про організацію вивчення гуманітарних дисциплін” від 11.03.2015) у вищому навчальному закладі необхідно створити умови для вивчення англійської мови як мови міжнародного академічного спілкування. Відповідно підвищуються вимоги до науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів, які сьогодні мають володіти зазначеною іноземною мовою на рівні не нижче В2 (Постанова Кабінету міністрів України від 19 серпня 2015 р. № 656 “Деякі питання реалізації статті 54 Закону України “Про вищу освіту”). Берегова О.А.
106 Кафедра філософії та сіспільно-гуманітарних дисциплін Організація пошукової творчої діяльності учнів у процесі навчання української мови засобами веб-квест технології 3 24 Учителі української мови та літератури Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті, Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, Закон України «Про освіту», Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти, Концепція «Нова школа. Простір освітніх можливостей», Державна національна програма «Освіта» («Україна XXI століття»), Стратегія розвитку інформаційного суспільства в Україні, проект Концептуальних засад розвитку електронної освіти в Україні, Програма розвитку й функціонування української мови в Запорізькій області на 2016-2020 роки; накази Департаменту освіти і науки ЗОДА від 09.06. 2015 № 0355 «Про підготовку до дослідно-експериментальної роботи в умовах створення хмаро орієнтованого навчального середовища», від 19.10. 2015 № 02-17/1100 «Про впровадження інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи в умовах створення хмаро орієнтованого навчального середовища», від 03.06. 2016 № 0418 «Про впровадження інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи в умовах створення хмаро орієнтованого навчального середовища». Корицька Г.Р, Подлєсна І.С.
107 Кафедра філософії та сіспільно-гуманітарних дисциплін Моделювання уроку української мови в умовах розвитку електронного освітнього середовища 4 32 Учителі української мови та літератури Корицька Г.Р., ПересунькоТ.М.
108 Кафедра філософії та сіспільно-гуманітарних дисциплін Веб-інструментарый вчителя-мовника 3 24 Учителі української мови та літератури Корицька Г.Р.
109 Кафедра філософії та сіспільно-гуманітарних дисциплін Методика моделювання навчально-методичного електронного посібника «Українська на щодень» 3 24 Учителі української мови та літератури Корицька Г.Р.
110 Кафедра філософії та суспільно-гуманітарних дисциплін Особливості запровадження наскрізних ліній на уроках української літератури. 5-9 класи 2 12 учителі української мови та літератури 1. "Нова українська школа". Концептуальні засади реформування середньої школи. 2. Українська література, 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. - К. : Освіта, 2013 зі змінами , затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804 Шацька Н.М.
111 Міжструктурна науково-дослідна лабораторія «Психолого-педагогічний супровід професійного розвитку педагогічних працівників у системі неперервної освіти» Організація супроводу професійного розвитку педагогічного працівника навчального закладу 2 12 директори та заступники директорів ЗНЗ; завідувачі ДНЗ; фахівці, які відповідають за професійний розвиток педагогічних працівників Закон України "Про освіту" від 05.09.2017 (проект № 3491-д); Наказ МОН України від 08.08.2017 №1127 "Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки України щодо розвитку психологічної служби системи освіти України на період до 2020 року" Берегова О.А. Афанасьєва Т.О. Байєр О.М. Чемодурова Ю.М
112 Міжструктурна науково-дослідна лабораторія «Психолого-педагогічний супровід професійного розвитку педагогічних працівників у системі неперервної освіти» Професійний супровід саморозвитку педагогічного працівника 2 12 психологи та педагоги ЗНЗ, ЗОШ; вихователі та педагоги ДНЗ Закон України "Про освіту" від 05.09.2017 (проект № 3491-д); Наказ МОН України від 08.08.2017 №1127 "Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки України щодо розвитку психологічної служби системи освіти України на період до 2020 року" Берегова О.А. Афанасьєва Т.О. Байєр О.М. Чемодурова Ю.М
113 Обласний науково-методичний центр моніторингових досліджень якості освіти Формування прикладних знань учнів у рамках міжнародного порівняльного дослідження TIMSS 2 16 Вчителі природничо-математичних дисциплін, заступники директорів ЗНЗ, керівники ШМО, РМО природничо-математичних дисциплін Розпорядження Кабінету Міністрів України №72-р від 4 лютого 2016 року, Дорожня карта освітньої реформи 2015-2025 р.р. Лук'янчук Евеліна Анатолдіївна
114 Регіональний науково-методичний центр "Освіта та гпромадянське суспільство" З Україною в Серці 3 24+ 12 самостійна робота педагогічні працівники закладів освіти усіх типів Богомолова Н.М.
115 Регіональний науково-методичний центр "Освіта та гпромадянське суспільство" Кроки до порозуміння 3 24 педагогічні працівники закладів освіти усіх типів Богомолова Н.М.
116 Регіональний науково-методичний центр "Освіта та гпромадянське суспільство" Координатори волонтерських груп в закладах освіти 3 24 педагогічні працівники закладів освіти усіх типів Макаренко Т.М.
117 Регіональний науково-методичний центр "Освіта та гпромадянське суспільство" Формування української національної ідентичності "Разом в громаді - разом в державі" 3 24 педагогічні працівники закладів освіти усіх типів Богомолова Н.М.
118 Методичний відділ Впровадження Універсальної десяткової класифікації в практику роботи бібліотек 5 40 бібліотекарі-консультанти (по одному представнику від району/міста) Згідно з наказом Департаменту освіти і науки Запорізької облдержадміністрації від 11.09.2017 № 0594 «Про впровадження Універсальної десяткової класифікації в практику роботи бібліотек ЗНЗ Запорізької області» (п. 3 … забезпечити науково-методичний супровід переходу бібліотек загальноосвітніх навчальних закладів на систематизацію документів за Універсальною десятковою класифікацією) Крижко Л.В. Гончарова Т.О. (ЗОУНБ)
119 Методичний відділ Створення електронного портфоліо фахівця 3 24 бібліотекарі освітніх закладів усіх типів, що мають базові навички з ІКТ та уявлення про веб-сервіси СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ БІБЛІОТЕЧНОЇ СПРАВИ В УКРАЇНІ ДО 2025 РОКУ «ЯКІСНІ ЗМІНИ БІБЛІОТЕК ЗАДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ», схвалена розпорядженням КМ України від 23 березня 2016 року № 219-р (http://osvita.ua/legislation/other/50972/) (п.4 Забезпечення професійного розвитку персоналу бібліотек, оновлення системи бібліотечно-інформаційної освіти та підвищення кваліфікації). Рішення колегії ДОН Запорізької ОДА «Про виконання Програми розвитку освіти Запорізької області на 2013-2017 роки з питання стану реалізації обласного освітнього проекту «Формування та розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності педагогів» (п. 4.4, 4.8, 4.9) Крижко Л.В.
120 Методичний відділ Використання Інтернету в бібліотечній роботі (для 5 40 бібліотекарі освітніх закладів усіх типів, що мають базові навички з ІКТ СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ БІБЛІОТЕЧНОЇ СПРАВИ В УКРАЇНІ ДО 2025 РОКУ «ЯКІСНІ ЗМІНИ БІБЛІОТЕК ЗАДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ», схвалена розпорядженням КМ України від 23 березня 2016 року № 219-р (http://osvita.ua/legislation/other/50972/) (п.4 Забезпечення професійного розвитку персоналу бібліотек, оновлення системи бібліотечно-інформаційної освіти та підвищення кваліфікації). Рішення колегії ДОН Запорізької ОДА «Про виконання Програми розвитку освіти Запорізької області на 2013-2017 роки з питання стану реалізації обласного освітнього проекту «Формування та розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності педагогів» (п. 4.4, 4.8, 4.9) Крижко Л.В. Телятник К.В.
121 Методичний відділ Використання блогів в бібліотечній діяльності 5 40 СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ БІБЛІОТЕЧНОЇ СПРАВИ В УКРАЇНІ ДО 2025 РОКУ «ЯКІСНІ ЗМІНИ БІБЛІОТЕК ЗАДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ», схвалена розпорядженням КМ України від 23 березня 2016 року № 219-р (http://osvita.ua/legislation/other/50972/) (п.4 Забезпечення професійного розвитку персоналу бібліотек, оновлення системи бібліотечно-інформаційної освіти та підвищення кваліфікації). Рішення колегії ДОН Запорізької ОДА «Про виконання Програми розвитку освіти Запорізької області на 2013-2017 роки з питання стану реалізації обласного освітнього проекту «Формування та розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності педагогів» (п. 4.4, 4.8, 4.9) Крижко Л.В. Телятник К.В.
122 Методичний відділ Створення електронного читацького щоденника засобами Веб-сервісів (для бібліотекарів освітніх закладів усіх типів, що мають базові навички з ІКТ та уявлення про веб-сервіси) – 40 год. 5 40 бібліотекарі освітніх закладів усіх типів, що мають базові навички з ІКТ та уявлення про веб-сервіси СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ БІБЛІОТЕЧНОЇ СПРАВИ В УКРАЇНІ ДО 2025 РОКУ «ЯКІСНІ ЗМІНИ БІБЛІОТЕК ЗАДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ», схвалена розпорядженням КМ України від 23 березня 2016 року № 219-р (http://osvita.ua/legislation/other/50972/) (п.4 Забезпечення професійного розвитку персоналу бібліотек, оновлення системи бібліотечно-інформаційної освіти та підвищення кваліфікації). Рішення колегії ДОН Запорізької ОДА «Про виконання Програми розвитку освіти Запорізької області на 2013-2017 роки з питання стану реалізації обласного освітнього проекту «Формування та розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності педагогів» (п. 4.4, 4.8, 4.9) Крижко Л.В. Телятник К.В.