Заняття з логіко–математичого розвитку сприяють формуванню у дітей мотивації до пізнання, яка спрямовуватиме їхню пізнавальну активність, стимулюватиме розвиток почуттів й інтересів. Що цікавіша, емоційніша така діяльність, то ефективнішою вона є.
А ось таке цікаве завдання ми виконували. Малятам дуже сподобалось.
В одному місті жив майстер-кондитер. Він випікав булочки і калачі, булочки і пончики, кренделі і завитки. Одного разу він захотів виготовити з тіста такий виріб, якого ніхто ніколи ще не робив. Спочатку він придумав свого майбутнього творіння назву, а потім взявся за роботу. Спробуйте виліпити з пластиліну те, що задумав майстер-Хлібопекар. А називалися його вироби так:
- Ромбушка;
- Шаровай;
- Піраміндель;
- Ціліндрон;
- Конуселька.
Які цікаві вироби у них вийшли!
Графічні диктанти розширюють кругозір, збільшують словниковий запас, навчають орієнтуватися в зошиті, знайомлять з різними способами зображення предметів. І дуже подобаються малятам.
no images were found