Освітні завдання: закріпити знання дітей про будову книги, вчити дітей розглядати різноманітні книги (дитячі книги, книжки- розкладники, дитячі журнали), звертати увагу на оформлення обкладинки книги (вказується прізвище, іноді є портрет автора казки, оповідання або вірша, назва книжки, ілюстрація, що відповідає сюжету твору) Спонукати до шанобливого ставлення до книги. Удосконалювати знання дітей про правила користування книгою, про те, які частини має книга, про назви професій людей, що беруть участь у про цесі виготовлення книжок; прищеплювати любов до книги за допомогою загадок, прислів’їв; виховувати дбайливе ставлення та бажання ремонтувати зіпсовані книги. Виховувати інтерес та дбайливе ставлення до книги (обережно гортати сторінки, класти на стіл, на книжкову полицю).