28 березня відбулося МО вихователів дошкільного підрозділу ЗГ19, на якому були
підведені підсумки атестації педагогічних працівників, обмін досвідом з проведення
корекційної роботи з дітьми з особливими потребами а також були висвітлені питання з
розвитку критичного мислення дошкільників.
Вихователі Воїнова С.А. і Синишин О.М виступили з творчими звітами зі своїх тем по
самоосвіті. Воїнова С.А обрала для себе тему «Формування творчих та пізнавальних
здібностей дошкільника з використанням технології критичного мислення». Світлана
Анатоліївна пояснила чому саме вибрала цю тему: «ненав’язливість, відсутність
категоричності та авторитарності з боку педагога, надання дитині можливості пізнати себе
у процесі отримання знань,відбувається розвиток впевненості в собі і розуміння цінності
своїх ідей та думок. Дитина починає брати активну участь у навчальному процесі. У нього
з’являється повага до різних думок». Робота над темою знаходиться на першому етапі.
Світлана Анатоліївна опрацювала ряд методичних посібників, ознайомилася з методами
та формами роботи з розвитку критичного мислення, зробила добірку ігор та вправ на
розвиток мислення.
Синишин О.М працює над темою «Використання мультимедійних технологій у роботі з
дітьми дошкільного віку». В своєму звіті, Ольга Максимівна презентувала Ютуб канал
нашого дошкільного підрозділу, який розробила власноруч і систематично наповнює
новинами нашого підрозділу.
Цікаво та змістовно вихователь Бондаренко Ю.О. розповіла про досвід роботи з
«Проведення корекційно розвиткових занять з учнями з особливими освітніми потребами
в дистанційному форматі». Юлія Олександрівна акцентувала увагу присутніх на тому, що
в умовах сьогодення педагог стає тренером для батьків, роз’яснює їхню роль, надає
методичні пояснення для більш ефективного проведення занять. Це дає змогу працювати
в команді та достигнути бажаних результатів. Також, Юлія Олександрівна ознайомила з
добіркою комп’ютерних ігор для дітей з особливими потребами, які стануть в нагоді як
батькам так ф вихователям.
Були також обговоренні питання з розвитку «soft skills» – м’які навички, розвиток яких
дозволяє дитині гнучко орієнтуватись в тій чи іншій ситуації,адекватно сприймати те,що
відбувається навколо, розуміння та визнання власних помилок, реалізація та
вдосконалення своїх природніх можливостей.